unleashthegeek


Wednesday, May 21, 2008

Aura #200508



Photobucket

20th May 2008
From tomorrow onwards
Good evening !! Today too thanks for everything (^O^)/ After the fitting session today... I went to the hairdressing salon !! On the way there, I met Ikuta Toma-kun and he came along !! Both of us had our hair cut together !! Somehow, I got a little nervous (*laugh*) But the atmosphere sort of settled down and it was great (^O^)/ Actually, we use the same hairdressing salon !! As always he's cool na~, he's like an older brother I aspire to be !!

From tomorrow onwards, I'm going overseas for work !! I wonder if I can update the blog from overseas ?? I'll try my best to update ?!! Sorry if it can't be done ↓↓

When I come back, I'll fill up the blog with all my memories (^O^)/

2008/05/20
明日から
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でした(^O^)/今日は衣装合わせの後…美容院に行きました!!美容院に行ったら生田斗真くんが途中からやってきました!!二人で揃って髪を切って貰っていました!!なんだか緊張しちゃいました(笑)でも、なんだか落ち着いた雰囲気で良かったです(^O^)/実は同じ美容院に通っていたんですっ!!相変わらずかっこ良かったな~、憧れの兄貴って感じです!!
明日からは海外の方にお仕事に行ってきます!!海外からブログって更新できるのかな??頑張って更新を試みてみます?!!無理ならすみません↓↓
帰ってきたら思い出ブログいっぱいかきますね(^O^)/

Labels: ,




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main