unleashthegeek


Saturday, May 17, 2008

With Yuu #140508



Photobucket

Hello~…
14th May 2008, 18:15
Today I'm at the Rookies location from early morning and it was colder than the time I filmed for Koshonin in Niigata (*laugh*)
Recently there's been a lot of unusual weather ne (>_<) Everyone take care of yourselves ne, I said this yesterday too ne (*laugh*)
This, this is just when I finished doing some media coverage. I'm a chatterbox, if anyone would listen, I would chat them down. And so I got a little tired as a result (*laugh*)
Now I'm going to swap locations to start (media coverage) Round 2 ☆



ども~…
2008年05月14日
今日はルーキーズの早朝ロケだったんだけど、交渉人の新潟ロケの時より寒かった(笑)
最近異常気象多いですよね(>_<)みんな体調にはくれぐれも気をつけてねっていうかこれ昨日も言ったね(笑)
そんなこんなでただ今取材をいくつか終えた所です。お喋りなあたくしは聞かれてもいなことをベラベラと喋り倒しました、結果軽く疲れました(笑)
これから場所を移して第2ラウンド(取材)開始です☆

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main