unleashthegeek


Tuesday, June 24, 2008

Hana Yori Dango Final
Preview Fan Report



No worries, no spoilers. I feel like crying too though
(/_;。)
~

23rd June 2008
I went and now I'm back !!
The preview screening of Hana Yori Dango Final !!!!



H, h, h, happy, overwhelmingly happy !!
More than 250 000 people applied for it and only 6000 were chosen, weren't they ?
At any rate, that ratio is amazing.
For me, I was pulled into it and got in though.

Cameras are not allowed in, so I quickly took a photo of the wall curtain with my mobile phone.



Uhuh, divine !!
I'm still slowly digesting the movie and getting carried away with it. Because of that I'm all teary. Even during the original story, I can't remember how many times I cried. How to say it is,

Amazing, it was great~ !!
With this, I can die in peace (*laugh*)
There's laughter, there's tears, and in the end I felt pure happiness ♥

It's because I really love it, Hanadan.
When the actors appeared on stage in the end to greet everyone, goosebumps broke out all over my body, I was covered in sweat. My body was beyond shaking, it was frozen solid.
That was a pretty dangerous feeling (*laugh*) I was deeply moved (*teary*)

And then for use in commercials, everyone popped crackers.



I'll cherish it my whole life ♥

2008.06.23
行って来ました!!
花より男子ファイナルの試写会!!!!

う、う、う、うれしすぎです!!
25万通超の応募があって、6000人の当選だったかな?
とにかくすごい倍率だったそうで。
私はコネでゲットしましたけど

カメラは持ち込み不可だったので、携帯で壁の幕をパチリ

う~ん、神々しい!!

上映は、さらっとダイジェストを流してくれて、
それでうるうるしまくって、
本編でも何度もうるうる来て
一言で言うと、

スゴイ良かったです~!!
もうこれで、わたくし、安心して死ねます(笑)
笑いあり、涙あり、最後はとっても幸せな気持ちになれます

ほんっとに大好きだった、花男。
最後の出演者の舞台挨拶の時には、
鳥肌を通り越して、汗が体じゅうからドバーっっと出てきて、
体が震えるのを通り越して、凝固しました。
そんな危ないカンジで(笑)超感動しました

そして、コマーシャル撮影用にみんなで鳴らしたクラッカー

一生大切にします

Labels:




On Tuesday, June 24, 2008 11:36:00 PM, Anonymous Anonymous wrote...

uwahh!! I also want the goodies ne~ I'm so jealous but at the same time excited for the movie to come out *eager* I can't believe its the last of Hanadan that we will see*sob*

It must be a good one to end the story and I couldn't be more grateful that they introduced all the F4 guys into my life especially Shun.Jun and Shota..

I'm the most happiest girl cos of Hanadan!!

 

Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main