unleashthegeek


Wednesday, May 21, 2008

Aura #170508



Photobucket

17th May 2008
Manchester
Good evening !! Today too thanks for everything !! The Disney Store thing was picked up by the news last evening and this morning too ne (^O^)/ Super happy !!

I have an off day today so... I watched this !! Manchester United 2000 Goals Special !! This is a feature on all the goals that Manchester United, a soccer team, has made up to now !! I'm a big Manchester fan... so I was excited all the way (*laugh*) Ah, which reminds me, I coloured my hair !! Filming for Puzzle has ended so for the next role I'll get a perm... now my hair is dyed brown (^O^)/

Tomorrow is photo-taking for Zipper !! Looks like I'll be wearing a kimono !! Look forward to it (^O^)/

~

Zipper → http://www.zipper.jp/index.html

2008/05/17
マンチェスター
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたっ!!今日の朝や昨日のニュース番組でディズニーストアの事が取り上げられてましたね(^O^)/めちゃくちゃ嬉しかったですっ!!
今日は1日オフだったので…これを見ました!!マンチェスターユナイテッドの2000ゴール特集!!これはサッカーチーム、マンチェスターユナイテッドの今までのゴール特集なんですよ!!大のマンチェスターファンなので…ずっと興奮してました(笑)あっ、そういえば髪を染めたんですよ!!パズルの撮影が終わって、すぐに別の役作りでパーマをかけたんですが…今は茶髪にしちゃいました(^O^)/
明日はジッパーの撮影ですっ!!着物を着るみたいっ!!めちゃくちゃ楽しみです(^O^)/

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main