unleashthegeek


Wednesday, February 20, 2008

Aura #190208



Photobucket

2008/02/19
ライダー
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でした(^-^)/今日はジャンプの撮影の後に、別の仕事の衣装合わせやら美容院に行ったりと色々あって…大慌ての1日でしたぁ(^O^)/久しぶりに大泉学園にある、東映撮影所にいきましたぁ!!仮面ライダーカブトに出ていた時に一年間毎日のように行っていた道を歩いているとなんだか、懐かしい気持ちになりましたぁ(^-^)/帰りにマネージャーさんと仮面ライダー時代に毎日のように行っていた『だんだん』というラーメン屋で『緑ラーメン』を食べましたぁ!!一年ぶりだねって良いながら食べてましたぁ(^O^)/
今、思うと仮面ライダーが終わってからまだ一年ちょっとしか経ってないんですよね!!あの時とは明らかに自分の仕事への気持ちの変化を感じています。一年で色々な経験や出会いがそうさせてくれたんだなって…思いましたぁ!!
明日から一週間…また地方でドラマの撮影です!!気合いをいれていきます(^-^)/

19th February 2008
Rider
Good evening !! Today too thanks for everything (^-^)/ After the shooting of Jump today, I did costume fitting for another job, then to the beauty parlour and stuff... a day full of excitement (^O^)/ It's been awhile since I've been at Ooizumi Gakuen, I went to Toei studio !! When I was doing Kamen Rider Kabuto, I passed that street daily for a year. Walking there, I became a little nostalgic (^-^) When I went home with the manager-san during the Kamen Rider time, it seems like everyday we went to eat at the Ramen shop "Midori Ramen" !! Even after a year, it was good eating there (^O^)/
Now when I think about it, Kamen Rider just ended a year ago but it still has ended ne !! At that time, I clearly felt the change in feelings I had about work. In one year, I've experienced different things and had many encounters... I think so !!
From tomorrow, for a week... drama filming in other regions again !! I'll go all fired up (^-^)/

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main