unleashthegeek


Sunday, February 17, 2008

Aura #140208



Photobucket

2008/02/14
ハッピーバレンタイン
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^-^)/
皆さんのコメントを見て…やはりSよりMが多いなって思いました!!(笑)
今日は待ちに待ったバレンタインの日でしたね(^-^)/朝から撮影だったんですが、共演者の石原さとみちゃんやスタッフさんに義理チョコ頂きました(笑)義理チョコって分かってても、チョコって嬉しいですよね~って男性スタッフさんと語り合っていました(^O^)/事務所にもファンの方々から沢山のチョコが届いててめちゃくちゃ嬉しかったよ(^-^)/チョコを食べ過ぎて、デブデブな裕典になったらごめんなさい!!
明日は昼から…雑誌の取材を大量に受けてきます(^-^)/最近はスチール撮影から離れていたのでめちゃくちゃ緊張します(笑)

この写メはバレンタインのつもりです!!

14th February 2008
Happy Valentine
Good evening !! Today too thanks for everything (^-^)/
I saw everyone's comments... just as expected, there are more M than S I think !! (*laugh*)
Today is the long-awaited Valentine's Day ne (^-^)/ We've been filming since morning, and I received 'obligatory' chocolate from my co-actor Ishihara Satomi-chan and the staff (*laugh*) We understand that it's obligatory chocolate but to get some, we're happy ne ~ the male staff members and me were saying (^O^)/ Chocolate from fans were also delivered to the office, I'm really happy (^-^)/ Over-ate the chocolates, if Yusuke gets chubbier and chubbier, gomen nasai !!
From noon tomorrow... I'm doing a lot of magazine work (^-^)/ Lately, I've been away from doing still photography shots, I'm really nervous (*laugh*)

This photo is for Valentine !!

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main