unleashthegeek


Sunday, February 17, 2008

With Yuu #150208



Photobucket

新潟♪
2008年02月15日

やっほー!交渉人第6話見ていただけましたか~??ますます真里谷の謎が深まってまいりましたね~(笑)
そんな中ただいま撮影で新潟に来ております☆
さっき旅館の露天風呂に入ったんだけど、めっっっっっちゃ気持ち良かったぁー(^O^)一人でずっと「あ~気持ちぃ~幸せ~」って言ってた(笑)
これで明日の撮影も頑張れそうです♪おやすみなさーい(^_-)-☆
PS
ちなみに写真は新潟駅を撮ったんだけど、全然わかんないね(笑)

Niigata♪
15th February 2008

Yaho ー ! Did you watch Episode 6 of The Negotiator ~?? More and more, the enigma of Mariyan is intensifying ne ~ (*laugh*)
Meanwhile, I'm at Niigata for the filming ☆
A while ago, I went to the open-air bath at the inn, I feel reeeeaaaalllllyy good (^O^) Alone all the way "Aaah~ feels good, ~happiness~" I was thinking (*laugh*)
This way, I'll do my best for tomorrow's filming too ♪ Good night (^_-)-☆
PS
By the way, the photo is taken at Niigata station but I totally don't know why I did it (*laugh*)


Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main