unleashthegeek


Sunday, February 17, 2008

Aura #170208



Photobucket

2008/02/17
実録
おはようございますっ(^O^)/今日は朝から撮影ですっ!!さっき…電車を乗り継ごうとしていたら…新宿で迷いました(-o-;)しかも、酔ってる怖いお兄さんにガン見されました(ノ_・。)めちゃくちゃ怖かったです…自慢の足で逃げました(笑)σ(^-^;)やはり、日曜日の早朝は飲み会帰りの人達がばっかりなんですねっ!!僕のお仕事は休みが決まっていないので、平日が休みだったりします!!よって土日は関係ありません!!だから…土日が人々でゴタゴタするのが凄いうらやましくおもいます!!祭りが大好きな僕なのでとても人ごみが大好きなんです(^O^)/
今、電車の中でこのブログを書いているんですが…車両には僕一人です!!なんか不思議!!なんか寂しい!!早く、駅に着かないかな(^_^;)

17th February 2008
A True Account
Good morning (^O^)/ We had filming from early this morning !! A while ago... while changing trains... I was lost at Shinjuku (-o-;) Furthermore a drunk and scary onisan was giving me the evil eye (ノ_・。) Really scary... My pride escaped together with my feet (*laugh*) σ(^-^;) I guess the people who go back home from drinking parties on early Sunday mornings are all like this ne !! Because the off days for my work is not fixed, I have days off on weekdays !! Therefore weekends don't really matter to me !! So... I'm really jealous of people who can 'make trouble' during the weekends !! I love festivals and I love crowds (^O^)/
I'm updating the blog in a train now... I'm in the carriage by myself !! A little strange!! A little lonesome !! Won't the train reach the station quickly (^_^;)


~

Ooo kesian. Kawaisou~ He really knows how to make his readers feel for him. Kocchi koi Yusuke ! Let nee-chan save you :D

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main