unleashthegeek


Friday, January 18, 2008

With Yuu #170108



Photobucket

久々に…
2008年01月17日

D―BOYSのメンバー(柳、加治、和田、五十嵐、鈴木、荒木、三上)に会いました☆
柳からは最近よくメールが来るんだけど、内容がいつも一緒で、件名の欄に「写メちょーだーい」ってただそれだけ送ってくるんだよね(笑)まぁ意味わかんないけど、可愛いから許してやるか(^-^)(笑)
写真はゲキレンジャー、漢堂ジャン・レッド役の鈴木くんと悪役リオの荒木くんです♪なんかカップルみたいですね(笑)

It's been awhile...
I met up with D-BOYS members (Yanagishita, Kaji, Wada, Igarashi, Suzuki, Araki, Mikami) ☆
Lately, Yanigishita has been sending me mail but the content is always 'let's do it together', in the subject column he writes 「 Mail is really super 」and he sends it out just like that (*laugh*) I don't quite get the meaning but it's cute so I'll excuse it (^-^) (*laugh*)
The photo is Geki Ranger's lead actor Suzuki-kun and the villain's role Araki-kun ♪ Somehow they look like a couple ne (*laugh*)


Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main