unleashthegeek


Friday, January 18, 2008

Aura #160108



Photobucket

2008/01/16
最終日
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^-^)/今日は沖縄ロケ最終日でした!!明日の朝に帰っちゃいます☆彡めちゃくちゃ満喫できました!!毎日毎日…過酷なタイトなスケジュールだったけど、沖縄の暖かい土地柄やスタッフさんのやる気で頑張ってこれました!!明日からはまた東京で撮影だ~い(笑)
オリコンランキングで期待の俳優一位に選ばれたみたいですね!!正直びっくりしてます…。でも、嬉しいです!!こうやって選んで貰えたのもここに来てくれるファンの方々の支持があってこそ頂いた結果でしたっ!!これからもよろしくお願いします(^-^)/

2008/01/16
Last day
Good evening !! Today too thanks for everything (^-^)/ Today's the last day of filming at Okinawa !! I'll finally return home tomorrow ☆彡 I thoroughly enjoyed myself !! Day after day, I had a tight schedule but basking in Okinawa's local colour and the kindness of the staff, I did my best !! From tomorrow onwards, it's back to Tokyo for photo-taking (*laugh*)
Looks like I was elected first in Oricon's ranking for most promising actor ne !! Honestly I was surprised... But I'm really happy !! It's because of the fans support that I'm here !! From now on too, please support me (^-^)/

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main