unleashthegeek


Saturday, January 19, 2008

Aura #190108



Photobucket

2008/01/19
誕生日
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^-^)/今日はジャンプの収録でした!!収録が終わった後に…ジャンプのスタッフさんやキャストのみんなで新年会をやりましたぁ!!めちゃくちゃ楽しかったです。
そして、12時が過ぎて山本裕典…二十歳になりました!!皆さんに祝ってもらって最高の誕生日になりました!!優しくて愛情のある方々に囲まれて支えられて僕は幸せでした!!ありがとうございますって心から言いたいですっ!!いつか、恩返しができるように日々精進して頑張っていきたいですっ!!
明日は朝早くから撮影なんですけど…気合いいれまくりで頑張りますっ('-^*)/

2008/01/19
Birthday
Good evening !! Today too thanks for everything (^-^)/ Today I did the recording for Jump !! After the recording ended... with the staff and cast, we had a New Year's party !! It was really fun.
And then, when the time passed 12 o'clock, Yamamoto Yusuke... has turned 20 years old !! With everyone wishing me congratulations, it became the best birthday ever !! With kind people around me to support and love me, I am indeed fortunate !! From the bottom of my heart, I want to say thank you very much !! I will put everything I have into everyday so that one day I will be able to return the favour !!
From early morning tomorrow I have a photo-taking session... I'll do my best to keep up my fighting spirit ('-^*)/

~

He had 8000 comments and counting for this post. I'm almost embarrassed to say I joined in huh huh~ Make it 10 000 ! Everyone comment in whatever language you know !

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main