unleashthegeek


Tuesday, January 08, 2008

Aura #080108



Photobucket

2008/01/08
ジュノン

こんにちわ!!今日も1日お疲れ様でしたぁ!!って今からお仕事なんですけどね!!今日はバラエティー番組の収録の日ですっ!!今回の特番でも一応MCという形で参加させていただきますっ!!ちょっと今から緊張してます!!いつまでたっても慣れないものですねぇ↓↓(笑)
昨日は新年の挨拶を兼ねて、ジュノン編集部さんへ挨拶に行きましたぁっ!!ジュノン編集部の皆さんが相変わらず元気で『今年も頑張ろうね』って言って貰えた時はめちゃくちゃ元気を頂きました!!ジュノン編集部に今度僕が表紙をやらせて頂く、別冊ジュノンベストヘアカタログが置いてありましたっ!!すごく凛々しく撮って貰えていたので是非皆さんにも見て貰いたいです(^-^)/
あっ、でも男性誌だからな(^_^;)

明日は笑っていいともです!!斗真くんも今日ハチクロの番宣で出ていたのでしっかり見ちゃいました!!明日は僕もクイズ??がんばるぞ?!!

Junon
Good day !! Today too, thanks to everyone for the whole day !! What kind of work is it today, ne !! Today is the day of the variety program recording !! This time, I've been made what you can call the MC !! I'm a little nervous now !! No matter how much time passes, it's hard to get used to it ↓↓ (*laugh*) Yesterday, we did our New Year's greetings with everyone from the Junon editorial department. As usual, the people from the Junon editorial department are full of energy [Work hard this year too, ne] when they said that, I got a shot of energy. This time, the Junon editorial department is going to put me on the cover, on an extra issue of Junon Best Hair Catalogue !! I did a totally awe-inspiring shoot so everyone, without fail, please take a look at it (^-^)/
Well, it's a man's magazine na (^_^;)

Tomorrow's Waratte Iitomo !! Watch out for Toma-kun's Hachikuro also !! Tomorrow, I'm going to do a quiz ?? Let's do it ?!!

~

And this concludes my Yusuke spam. Off to work. Itte kimasu !

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main