unleashthegeek


Tuesday, January 08, 2008

Aura #020108



Photobucket

2008/01/02
しゃぶしゃぶ

こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^-^)/元旦の日は地元の神社に初詣に行ったあと、友達と朝までボウリングをしました!!今回のおみくじは大吉でしたぁ(^O^)/色々な願いを込めてお参りした後の大吉だったので…神社で飛び跳ねて喜んでしまいました(笑)
僕…気がつきました!!ボウリングが上手いです(笑)スコアが184というビックリな高得点を新年早々叩き出しましたっ!!まぐれだけど!!なんか、一年分の運をつかったのではないかって思うぐらいでしたっ!!

今日はサッカー部の友達としゃぶしゃぶに行きましたっ!!久しぶりのしゃぶしゃぶ…いや、部活友達との再開でなんだか気分が高まりました!!その後は友達の家でまったりとゲームをしてました(^-^)/いつまでたっても、僕たちは仲間であって…変わらない関係なんだなって思いました('-^*)/
明日はおばあちゃん家にいきます!!お年玉をあげるか募金するかな??明日のブログで発表します(笑)

Shabu-shabu
Good evening !! Thanks for everyone's hard work the whole day today too (^-^)/ I went to the shrine at my hometown for the first shrine visit of the New Year, and then went bowling with my friends till morning (*laugh*) This time, the written oracle at the shrine said I'll have excellent luck (^O^)/ I included various requests during the shrine visit so that I'll have excellent luck later.. I skipped happily away from the shrine when it was all completed (*laugh*) I...realised something !! I'm really good at bowling (*laugh*) My score was 184, I was surprised to strike such high marks this early in the New Year !! (*laugh*) It was just a fluke though !! Maybe I used up last year's luck, yeah that must be it !!

Today, I went to eat shabu-shabu with a friend from the soccer club !! It's been a while since I had shabu-shabu... To meet with my club friends again, somehow my mood really gets a boost !! After that, we went to my friend's house to play a game (^-^)/ No matter how much time passes, my hope is that for us, my circle of friends, our close bond will not change ('-^*)/

Tomorrow, I'll go to my grandma's place !! Will it be a New Year's present or some fund-raising for me, I wonder ?? I'll announce it on tomorrow's blog entry (*laugh*)

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main