unleashthegeek


Wednesday, November 05, 2008

Miura Haruma Staff Report
4th November 2008



4th November 2008
☆First School Festival☆

The other day, Miura made his first guest appearance at a school festival, a talk show at Ferris College for Women.
The numbered tickets were given out on the day itself, so people were lining up from early morning.
Miura and us the staff are very grateful !!
Regretfully, only a limited number of people were allowed in this time.
For those who made the effort to come all the way there but were not able to enter, we're sorry to have troubled you.
At any rate, from those who were present, he received your power many times over ♪
Thank you very much !!!
The photo is from the same day when Miura was in the waiting room for an appointment. He looks serious (*laugh*)

~

Are the schools using celebrities as baits ? (;^_^

2008.11.04
☆初の学園祭☆

先日、三浦にとって初の学園祭ゲスト出演となる

フェリス女学院でのトークショーを行いました。

当日整理券配布ということで、かなり早朝から並んで下さった方々もいらっしゃり、

三浦ともども、スタッフ一同本当に感謝の気持ちでいっぱいになりました!!

残念ながら、今回は限られた人数しかご入場頂けず、

せっかく足を運んで頂いたのに中に入れなかった方々には本当に

ご迷惑おかけ致しました。

とにかくたくさんの方々がいらっしゃって下さった事に

本人は改めて大きなパワーを頂きました♪

有難うございました!!!

写真は当日、控え室にて打ち合わせ中の三浦。 真剣です(笑)

Labels:




On Sunday, November 09, 2008 3:32:00 PM, Anonymous Anonymous wrote...

arigatou!! I love Miura Haruma, I think he's worth looking out for!^^

 

Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main