unleashthegeek


Tuesday, November 04, 2008

Aura #221008



Photobucket

22nd October 2008
Twist

Good evening !! Today too thanks for everything o(^▽^)o
Had a photo shoot for Smart today !! The article was about revealing the contents of the bag, but to show the things you always carry around with you is pretty embarrassing ne!! When people look at it, even if it's just a little, they can make some conclusion of that person's life ↓↓ I'm worried that some strange neurotic parts of me might be found out (*laugh*)
Tomorrow I'm covering Street Jack and Pichi Lemon !! The Street Jack article is about hair and I'm going to debut my new hair there !! My new hair is a twist perm !! It's quite a popular hairdo 4 or 5 years back but... I want the boom to come back from now on na (^O^)/ Well, that's the plan !!


2008/10/22
ツイスト

こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁo(^▽^)o
今日はスマートの撮影でした!!カバンの中身チェックっていう企画だったんですけど、なんかいつも持ち歩いているカバンの中身をさらけ出すっていうのは、結構恥ずかしいものですね!!いってみればその人の生活が少しだけでてしまうわけですから↓↓へんな神経質な所がバレちゃったんじゃないかなって心配です(笑)
明日は、ストリートジャックとピチレモンの取材ですっ!!ストリートジャックに関してはヘアー企画って事で今回のニューヘアーを御披露目してきます!!
ニューヘアーはツイストパーマをかけました!!四、五年前にかなり流行った髪型ですが…これからまたブームが来てほしいな(^O^)/って企んでいます!!

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main