unleashthegeek


Thursday, May 15, 2008

With Yuu #090508



Photobucket

Good morning ☆
9th May 2008, 08:54
Once again, there's a bit of time in between updates ! Inexcusable (>_<)
By the way, my head hurts ! I slept in a weird position and woke up with my neck aching~

I wrote the blog up to here and was called away, now I just got back (*laugh*) Ah, incidentally, I'm on location now ! This has got nothing to do with anything, but Fukiishi-san gave me an orange and it was really delicious (^O^) I ate it with the seeds but I wonder where they are now ? And what is its name ? It's on my mind... ah I'm having a monologue, sorry (*laugh*)
By the way, I'm going for a television recording after this.

While I was keying this in, a high school boy asked if he could get a handshake. Happy, ne ♪ So, I've left the location a while back and am now nearing the train station (*laugh*)
I forgot to mention it but today's blog is freely written as things happen so please be informed in advance (*laugh*)
But actually, this is usually the sort of things I'm thinking of when I write the blog.

So, today's photo is ~ this !!
Everyone from D-BOYS (*laugh*)

Ah Madonna's 4 minutes is a cool song na ~☆ (*laugh*)
Well then, byecha (^_-)-☆



おっは☆
2008年05月09日 08:54
またまた更新まで時間が空いちゃった!申し訳ない(>_<)
っていうか首が痛い!寝違えたわ~


ここまでblogを打った所で呼ばれて今帰ってきました(笑)
あっちなみに今現場です!全然関係ないけど吹石さんがくれたみかんめっちゃうまい(^O^)種が入ってたけど、どこのだろう?というよりなんて名前だろ?気になる…あっ独り言です、スイマセン(笑)
ところで、今日はこの後、テレビ収録に行ってきます


って打ってたら男子高校生に握手を求められました。嬉すぃーですね♪あっさっき現場を出て今近くの駅にいます(笑)
言い忘れてましたが、今日のblogは自由に実況っぽく書かせてもらってます、あらかじめ御了承ください(笑)
でもいつもこんな感じでいろんなことを考えながらblogを書いてるわけです。

ということで、今日の写真は~っこちらっ!!
DーBOYSのみなさんです(笑)

あ~Madonnaの「4Minutes」って歌かっこいいな~☆(笑)
ほな、ばいちゃ(^_-)-☆

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main