unleashthegeek


Sunday, February 10, 2008

Aura #090208



Photobucket

2008/02/09

こんばんは!!今日も1日お疲れ様でした(^-^)/今日は朝から部屋のお掃除をしていましたっ!!引っ越しの荷造りは昨日の内に済ませてあったので…二年間分のホコリやゴミを掃除しました!!要らない物とかを捨てたんでゴミ袋、五つは出ましたね!!母親と二人でめちゃくちゃビックリしてました(笑)
とうとう明日ですよ!!二年間住んでいた今のマンションを出て新しいマンションに行く日!!色々な思い出がいっぱい詰まってるこの場所!!
初めての東京での1人暮らしでワクワクしたっけ??上京したで…友達もいないし、仕事も慣れなくていつも引きこもっていたっけ??初めて友達が出来て、家に呼んで朝までゲームしたっけ??兄弟が上京してきて…俺のマイルームって自慢したっけ??悩んだ時は家に帰れば落ち着かせてくれたっけ??
色々な思い出が詰まってるから、なんか寂しいです!!でも、僕も二十歳になりました!!新しい環境で新しい気持ちでこれからも頑張って行きたいですっ!!住めば都って言いますから(^O^)/次の住まいも最高の都になりますよね☆彡
今日の晩はジャンプの逃走中の撮影です(^-^)/頑張ってきますね!!
今日のメレンゲの気持ちの感想まってます!!

9th February 2008
Capital
Good evening !! Today too thanks for everything (^-^)/ Today, I've been sweeping the room from morning !! Packing for the moving was finished yesterday but... I'm cleaning up 2 years worth of dust and rubbish !! Things that I didn't want were put into the rubbish bag, and 5 bags appeared ne !! My mother and me, we were really shocked (*laugh*)
Finally, it'll be tomorrow !! The day that I leave the mansion I've been staying in for 2 years and move in to a new one !! This place is full of all sorts of memories !!
The first time living in Tokyo, was I nervous ?? Going to Tokyo... I didn't have any friends, getting used to work, did I feel secluded ?? My siblings went to Tokyo... could I boast about my own My Room ?? When I'm troubled, would I be able calm down if I go back to my own house ??
It's filled with memories, so it feels a little sad !! But I've already turned 20 !! A new environment means a fresh feeling and from now own I'll continue to work hard !! Because you can get used to living anywhere (^O^)/ The next house will also be the best of Tokyo ne ☆彡
Tonight will the shooting of Jump, the escape (^-^)/ I'll do my best ne !!
Wait for my thoughts on today's Meringue !!

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main