unleashthegeek


Sunday, February 10, 2008

With Yuu #080208



Photobucket

めっちゃ好きやねん☆
2008年02月08日

昨日は朝からしっかり雑誌やテレビでD-BOYSオーディションの告知をしてきましたよ(^O^)/
途中上沼恵美子さんの「快傑えみちゃんねる」 という番組に出演させていただいた時、大先輩の方々がたくさんいる中で緊張しまくりだったんだけど、スウィーニーの時に一緒だった斉藤暁さんもいらっしゃって緊張が少し解れました(笑)
しかしみなさん本当にトークがお上手で(おもしろくて)オレもお客さんの気持ちでず~っと笑ってました(笑)最高に楽しかったです♪
まぁなにはともあれ、どんな人がD―BOYSの新メンバーになるのか楽しみです☆
写真は上沼さんからいただいたおいしぃ~バレンタインチョコと☆

Really lovely feeling
8th February 2008

Yesterday, from morning, we did the announcement for the D-Boys auditions through magazines and television (^O^)/
On the way, while making an appearance on Kaminuma Emiko-san's program (Kaiketsu Emi-chan Neru), amongst all the many senpai, I got really nervous. But with Saitou Satoru-san around, who I was with in Sweeney together, the tension was loosened a little (*laugh*)
But everyone was really good at talking (and it was interesting), I felt like I was a guest ~ I kept laughing (*laugh*) It was really fun ☆
Well, in any case, look forward to whoever the new D-Boys new member will be ☆
The photo is me with the delicious Valentine chocolate that I received from Kaminuma-san ☆


Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main