unleashthegeek


Thursday, February 14, 2008

With Yuu #110208



Photobucket

☆バレンタイン☆
2008年02月11日
 
米倉さんにちょっと早いバレンタインチョコレートいただいちゃいました♪「リング(指輪)だよ!」って言われたから「えー!!?」ってドキドキしながら開けたら…普通にチョコでした(笑)…ですよね…っていうかBVLGARIのチョコですよ!?なんですかそれ??(笑)もったいなくて食べれません!でもきっと5分後にはオレの腹の中だな☆(笑)ありがたくいただきまーす(^_-)-☆
今日は「交渉人」の収録の前に「ルーキーズ」の野球練習もしてきました♪
なんか早くもみんなチームメイトみたいでめっちゃ楽しかったんだけど、練習を終えた時点で筋肉痛です(笑)
ルーキーズの方も頑張っていきまっせ~(^O^)/

☆Valentine☆
11th February 2008

I received a little early Valentine chocolate from Yonekura-san ♪ "It's a ring !" I was saying then "Eeeeeeh !!?" my heart was thumping as I opened it... it was just normal chocolate (*laugh*)... is it... or rather it was chocolate from BVLGARI !? What the heck is that ?? (*laugh*) Too good to be eaten ! But 5 minutes later, it was already in my belly ☆ (*laugh*) I ate it gratefulーly (^_-)-☆
Before going to shoot for The Negotiator today, I went to Rookie's baseball practice ♪
Although it was fun to meet all the team-mates already, once the practice ended, my muscles were sore (*laugh*)
To mold myself into a Rookies figure, I'll keep at it ~(^O^)/


Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main