unleashthegeek


Thursday, January 10, 2008

Aura #090108



Photobucket

2008/01/09
いいとも

こんにちわ!!今日は今から、笑っていいともの現場にお邪魔させて頂きますっ!!前回と同様にゲームを思う存分たのしんできたいと思いますっ('-^*)/目的は番宣なんですが(笑)
なんか、めちゃくちゃ緊張してます。
笑っていいともが終わったら、すぐに別の仕事なんで早めにブログ更新してみました!!
昨日はさんま御殿でしたねっ!!分かっていたのに皆さんに報告するのを忘れていました!!でも、ブログをみたら…皆さんチェックしてくださっていたので安心しました☆彡嬉しかったです!!

Iitomo
Good day !! Right now, I'm on location at Waratte Iitomo !! Just like the previous session, I wanted to enjoy the game to my heart's content ('-^*)/ The aim was to be on the lookout for the announcement (*laugh*)
How to say it, it was nerve-wracking,
When Waratte Iitomo ended, I immediately did my other work, updating the blog !!
Sanma Goten was on yesterday !! I just realized I forgot to write anything about it to you !! But, when I look at the blog... and I see that everyone has "checked" on me, it gives me peace of mind ☆彡 I'm really happy !!

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main