unleashthegeek


Wednesday, April 08, 2009

Atashinchi no Danshi Staff Blog
Blimp!



Blimp!
7th April 2009 (Tuesday)



For the drama this time,
we want everyone to take notice of it.
We challenged ourselves to different things,
but among all of them, the most "Woah!" is the blimp!
This is the first time that filming's done in a blimp for a drama.
While in the air, filming is done from a helicopter.
In the first place, this is the first time
that I know that people could board a blimp. I'm impressed.
On a clear spring day in March, Maki-chan who's playing Chisato flew off into the distant sky.
It looks just like a whale swimming in the sky, what a sight.
But only 10 people could get on, I wasn't on it. How unfortunate.
(Okura Family Squadron Member No.2 AtaDan Red)

『飛行船!』
2009年04月07日(火)

今回のドラマで

ぜひ皆さま注目していただきたいことがあります。


色々なチャレンジを試みているのですが、

その中でも、一番の「おぉ―っ!」は飛行船!

なんと、ドラマ史上初、飛行船で撮影を行ったのです。

滞空中に同時に中&ヘリコプターから外の撮影を行いました。

そもそも私は今回初めて、

飛行船に人が乗れることを知り,すんごく感動しました。

3月のとても晴れた春の日に、千里こと真希ちゃんは遥かなる空へと飛んで行きました。

まるでクジラが空を泳いでいるみたいで、圧巻でした。

でも定員10名だったから、私は乗れんかった。残念。

(家族戦隊オ―クラ隊員2号アタ男レッド)

Labels: ,




On Thursday, April 09, 2009 8:23:00 AM, Anonymous princess_jime wrote...

uwa! you know, if you blur your vision a little, it sort of looks like a UFO... XD

 

Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main