unleashthegeek


Wednesday, August 06, 2008

Aura #030808



Photobucket

3rd August 2008
From the hotel
Good evening !! Today too thanks for everything (^O^)/ Although filming today starts at this late time, my body is brimming with vigor a hundredfold ('-^*)/ When I stayed overnight at the hotel last night, I was just watching anime all the time ! (*laugh*) If only I had slept a little bit more... now I'm regretting it !!
But the view from the hotel was great and and I'll remember it ('-^*)/

Tomorrow I'll be doing a different important job !! I'm terribly nervous about it but really excited too (^O^)/



Photobucket

3rd August 2008
During break time
Well~ I have about 3 hours of free time from now on !! Everyone else is continuing with the filming though... I'm going to take a little nap and prepare myself for the morning shoot !!
Anyway, please take a look !! Because of a local festival... the fireworks, unexpectedly, could be seen from where I was !! I felt so moved !!
I've updated again today, sorry ↓↓

2008/08/03
ホテルにて
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^O^)/今日は今時間からの撮影なので体力的には元気百倍ですっ('-^*)/昨日は空き時間に泊まる予定のホテルでずっとアニメを見ていましたっ!(笑)!少しでも寝てれば良かったのになって…今になって後悔してますっ!!
でも、ホテルからの眺めがかなりキレイだったのは覚えてます('-^*)/

明日は別件の大切なお仕事ですっ!!すごく緊張してるけど、ワクワクでもあります(^O^)/

休憩中
いや~今から三時間ぐらい空き時間が出来ました!!他のみんなは撮影は続くんですけど…。僕は少しの仮眠をとり、朝方の撮影に備えたいとおもっております!!
それにしても見てください!!たまたま、地元のお祭りと被ったせいか…現場から花火が見えたんですっ!!感激しましたっ!!
今日はまた更新しちゃいました、すみません↓↓

Labels:




On Wednesday, August 06, 2008 6:10:00 AM, Anonymous Anonymous wrote...

Yay! Thank you once again for the translation!

 

On Thursday, August 07, 2008 1:57:00 AM, Blogger unleashthegeek wrote...

(^v^)フ

 

Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main