unleashthegeek


Sunday, August 03, 2008

Aura #020808



Photobucket

2nd August 2008
The sunset sky
Konnichiwa !! Today too thanks for everything !! It's drama filming today (^O^)/ Actually today's filming has us on location till morning... But the scenery was really pretty so all the tiredness from filming was healed ne (・ω・)
I wanted everyone to see that scenery too... so I took a photo o(^-^)o How is it ?? It's even more beautiful when you see it 'live' o(^-^)o
The answer to yesterday's quiz is... air (*laugh*) About 70 to 80% said air was the answer ne !! Too easily exposed ↓↓ For those who gave different answers, do your best the next time round na !!

Alrite, there's still about 12 hours of filming so... I don't want to overdo things, gonna do my best !!

2008/08/02
夕焼け空
こんにちわ!!今日も1日お疲れ様でしたぁ!!今日はドラマの撮影です(^O^)/実は今日はロケで朝まで撮影なんです…。でも、かなり景色の綺麗な現場なのでめちゃくちゃ癒されますねっ(・ω・)
この景色を皆さんにも見てもらいたくて…写メ撮っちゃいましたo(^-^)oどうです??生の方がもっと綺麗ですよっo(^-^)o
昨日のクイズの答えは…、空気です(笑)…八割七割ぐらいの方が空気って答えてましたね!!バレバレでした↓↓外しちゃった人は、次頑張ってくださいな!!

よし、あと12時間ぐらい撮影あるから…飛ばし過ぎないように頑張るぞっ!!

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main