unleashthegeek


Friday, April 04, 2008

With Yuu #030408



Photobucket

ども☆
2008年04月03日 16:55
ただいま多摩川にて撮影中の新庄慶こと城田優です!
昨日は撮影が終わった後、事務所の先輩『RAG FAIR』さんのライブに行ってきました!いや~みなさんうまいです!!おもしろいです!!最高でした☆ファンの方々も凄い(^O^)/アンコール時の会場の一体感は鳥肌もんでしたよ!!(笑)
とっても素敵なライブでした♪
そんな中今日もルーキーズ頑張ってます!最近毎日肉体労働なシーンが多いです(笑)
キレる

叫ぶ

走る

殴る

壊す

走る

殴る

叫ぶ

殴る

叫ぶ

蹴る

殴る

落ち込む

みたいな(笑)
あと5日くらいで1話を撮り終わる予定です!いい感じになってると思うんで楽しみにしててくださ~い(^_-)-☆



Domo ☆
3rd April 2008
This is Shirota Yuu, who has just been filming as Shinko Kei at Tamagawa !
After filming ended yesterday, I went to my senior (at the agency) RAG FAIR-san's live performance ! Wow, everyone was good !! Really interesting !! It was the best ☆ The fans were also amazing (^O^)/ The sense of unity at the hall during the encore gave me goosebumps !! (*laugh*)
It was a totally fantastic live performance ♪
With that, I'll do my best for Rookies today too ! There's been a lot of physically strenuous scenes lately (*laugh*)
Get angry

Shout

Run

Hit

Trash

Run

Hit

Shout

Hit

Shout

Kick

Hit

Get depressed

Like that na (*laugh*)
It'll be about 5 more days before the filming schedule for 1 episode ends ! I've a feeling it'll be something good so please look forward to it (^_-)-☆


~

Tamagawa → river running between Tokyo and Kanagawa.

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main