unleashthegeek


Thursday, April 03, 2008

With Yuu #020408



Photobucket

AAA♪
2008年04月02日 18:59
昨日はルーキーズ終わりに、私のfavorite Artist「AAA」のライブに行ってまいりました☆あっちなみにちゃんこデブと(笑)
今まで毎回スケジュールが合って観に行けてたんだけど、今回はさすがに行けないかなぁと思ってたら、開演時間には遅れちゃったもののまたまた行けちゃいました!(笑)
映画「ヒートアイランド」でAAAメンバーと共演して以来、ほぼ毎回参加してるライブ。きっとメンバーには『もう来なくていいよ!』って思われてるはず…
AAAのみなさん!!

…また行きます(笑)

しかし本当なぜだか「AAA」のライブがある時はいつも奇跡的にスケジュールが空くんだよなぁ…運命かしら☆(笑)
ほな、またにゃ(^_-)-☆



AAA ♪
2nd April 2008
After Rookies ended yesterday, I went to watch my favorite Artist, AAA, perform live ☆ By the way, some sumo stew made me a little chubby (*laugh*)
Up to today, it has always fit in with my schedule but I thought this time I wouldn't be able to go. But the start of the performance of the delayed so once again I was able to make it ! (*laugh*)
Ever since I co-starred with the AAA members for the movie Heat Island, I've been to almost all their lives. The members will always say "You don't have to come anymore !" and I thought that was what would happen...
Everyone in AAA !!!



... I've come again (*laugh*)

But really, I wonder why is it that everytime AAA has a live, there'll be space in my schedule... maybe it's fate ☆ (*laugh*)
Well then, till next time again
(^_-)-☆

~

あっちなみにちゃんこデブと(笑)probably not = By the way, some sumo stew made me a little chubby (*laugh*).
Maybe he means someone in the group got fat ? Or he went with someone fat ?

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main