unleashthegeek


Friday, March 28, 2008

With Yuu #250308



Photobucket

まいど☆
2008年03月25日 18:48
今日は取材をバーッとやって、これから不良(ルーキーズ)になってきます♪(笑)
今満員電車に揺られながらblogを作ってます(>_<)が!優先席付近ではないので安心してください(笑)

えーそれでは今日のネタです(笑)
会社に雑誌を置くラックがあって、そこに最近オレが表紙を飾った雑誌もいくつかあったので、『城田コーナー』を作ってきました(笑)今までの雑誌の分も合わせたら下段もいけるな!(笑)もっと増えるように頑張ろ~っと♪



Each time ☆
25th March 2008
Today I did work for バーッ, and now I'm going to turn (Rookies) bad ♪ (*laugh*)
Right now I'm updating the blog while being jolted around in a crowded train (>_<) but ! I'm nowhere near the priority seats, so don't worry (*laugh*)

Erm well then, on to today's contents (*laugh*)
The agency has a rack where they put up magazines. Recently I've been gracing the covers of a few of them, so it's become 'Shirota's Corner' (*laugh*) If all the magazines that I've done up to now are combined, it would cover the lower rack too ! (*laugh*) To increase it even more, I'll do my best ♪


~

バーッ -> Bar ? Var ? X ? Confront the interview/photo shoot head-on ? ヽ('ー`)ノ

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main