unleashthegeek


Monday, March 17, 2008

With Yuu #160308



Photobucket

ルーキーズ
2008年03月16日 11:15
連日ルーキーズの撮影をしております。昨日は1話の中で1番大掛かりな撮影でした!大きな球場での撮影の上、300人以上のエキストラさんにも参加していただき、当初2日かかると言われていた撮影でしたが、みんなの気合いで見事1日で撮り切りました☆
しかし昨日は日差しが強かったですね…色白な私にとってはかなりきつかったです。朝から「あっちだ!こっちだ!」言われながら協力して下さったみなさん本当にありがとうございました!
PS
写真は撮影が終わったあとの球場&暗くて顔が見えない新庄&ゾンビのような湯舟(笑)

yuu160308.jpg

yuu160308b.jpg

Rookies
16th March 2008
Filming on Rookies is taking place everyday. Yesterday, we did a large-scale shooting for the first episode ! Filming took place on a big baseball stadium where more than 300 extras participated. Although it was supposed to take place over 2 days, we managed to finish shooting in one day, thanks to everyone's fighting spirit ☆
But the sun was was blazing yesterday ne... For someone fair-skinned like me, it was pretty severe. "Here ! There !" while being told what to do, everyone co-operated splendidly. Really, thank you very much !
PS
The photo is of the baseball stadium after filming ended & the blurred faces of Shinjo and the zombie-like Yufune (*laugh*)

~

In the Rookies drama, Shirota Yuu is Shinjo Kei and Igarashi Shunji, his fellow D-boys member, Yufune Tetsuro.

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main