unleashthegeek


Monday, March 17, 2008

Aura #170308



Photobucket

2008/03/15
睡眠
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でした!!今日は久しぶりに昼過ぎからの撮影って事もありまして…わりとゆっくりと眠れた気がしましたぁ(^-^)/久しぶりに寝まくったので…起きたら目がクリクリに開いていてビックリしました(笑)やっぱり睡眠は大事ですね!!これからは支度とかの時間も短縮してもっともっと寝ていきたいと思いました(笑)
今は遠く離れているスタジオからタクシーで帰っています!!タクシーの運転手さん…飛ばし過ぎ↓↓酔っちゃうから↓↓安全運転お願いします↓↓

17th March 2008
Sleeping
Good evening !! Today too thanks for everything !! It's been awhile since filming started in the early afternoon... so I got to take things easy (^-^)/ After all this time not being able to do so, I slept soundly... and when I woke up, my eyes could open wide. I was surprised (*laugh*) As expected, getting sleep is really important ne !! The time to get things prepared and all is getting closer, and all the more I want to sleep now (*laugh*)
Today I have to take a taxi back from the studio because it's quite far away !! The taxi-driver... drives too fast ↓↓ Makes me feel giddy ↓↓ Please drive safely ↓↓

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main