unleashthegeek


Saturday, March 15, 2008

Aura #150308



Photobucket

2008/03/15
ホワイトデー
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でした!!今日はホワイトデー??って思ったら更新が遅れてしまいました↓↓今さっき、目がさめたんですが…急いで写メを撮ったりしていたら過ぎちゃいました↓↓つい、うたた寝をしてしまいました。。すみません!!一応、ホワイトデーと言うことで写メを載せて起きますねっ ('-^*)/

最近はドラマや別の仕事でなかなか更新も出来ないんですが、皆さんは毎日の習慣のように待っててくださるんですもんね、僕もがんばらなきゃですね(^O^)/明日は都内の和風庭園にて撮影なんですよっ!!めちゃくちゃ怖いですよ!!お化けが出ちゃうぐらい不気味なオーラを放ってるんですよっ!!木村了君と僕は霊感が強いから…なにか感じるね!!なんて言い合っています(笑)
僕はリアル萱島なんですよ↓↓

15th March 2008
White Day
Good evening !! Today too thanks for everything !! Today is White Day ?? I was thinking while realizing I was late in updating the blog ↓↓ Just a few minutes ago, I woke up... I rushed and took a photo but it's over ↓↓ I dozed off... Sorry !! At least, for White Day, I got up and managed to post a photo ne ('-^*)/

Recently, with the drama and other work, I haven't been able to update but with everyone waiting for me everyday, I can't slack off ne (^O^)/ Tomorrow we'll be filming in a Japanese style park in Tokyo !! It's really scary !! I feel this weird aura that a ghost is going to appear or something !! Kimura Ryou-kun said I can strongly sense this kind of thing so.. I feel something ne !! We're quarrelling over such things (*laugh*)
I'm really Kayashima ↓↓


~

Kayashima heh heh. He'll never shake off the aura.

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main