unleashthegeek


Sunday, February 24, 2008

With Yuu #220208



Photobucket

三度こちら現場です(笑)
2008年02月22日
旅館の表に雪だるまがいました。なかなかいかつい表情だったので、枝を加えさせてあげました。…うん、ワイルドで素敵です(笑)
以上、現場からでした!

Three times at this location (*laugh*)
22nd February 2008
There is a snowman in front of the ryokan [Japanese inn]. It looked a little stern, so I added a branch in... Umm, it's wildly fantastic (*laugh*)
This was from the actual spot !


Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main