unleashthegeek


Monday, June 08, 2009

Aura #080609



Photobucket

8th June 2009
Curry
Good evening!! Today too thanks for everything (^O^)/ I had a meeting for my other work at Fuji TV today!!
After that, I didn't have any work so... on the way back from some shopping in Shibuya... I dropped by a supermarket near the agency and bought some cooking ingredients ('-^*)/
Today I cooked at home!! I made simple and delicious curry!!
I cook once in 3 days!!
Why I do that is because whenever I cook, there'll be so much left over and so as not to waste it, I'll keep on eating it!!

So it'll be curry tomorrow and the day after too!!

Ah, but I have to stay overnight for work tomorrow... so I won't be home.
I'm worried... if it'd spoil.
Just in case, I'll eat some tomorrow morning too.

2009/06/08
カレー

ごんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^O^)/今日はフジテレビで別の仕事の打ち合わせでした!!
その後は仕事はなかったんですが…渋谷で買い物をした帰りに…事務所近くのスーパーに寄って食材を買ってかえりましたぁ('-^*)/
今日は家で料理!!簡単で美味しい『カレー』を作りました!!
僕が料理をするのは3日に一回なんですよ!!
なんでかっていうと、一回に作る量がおおすぎて余るし、もったいないからずっとその料理を食べつづけるんですっ!!

だから明日も明後日もカレーなんです!!

あっ、明日は仕事で泊まりだから…家にいないんだった。
腐らないかな…心配だ。
念の為に明日の朝も食べておこう。

Labels:




On Monday, June 08, 2009 4:39:00 PM, Blogger Ran wrote...

awwww Yusuke <3

 

On Thursday, June 11, 2009 2:13:00 AM, Blogger Mandy wrote...

aww he's so cute...lol...love yusuke

 

Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main