unleashthegeek


Friday, May 09, 2008

Aura #050508



Photobucket

5th May 2008
Returning festival
Today's the last day of a local festival (^O^)/ Every year, the festival is held without fail, so together with a friend's brother, the 2 of us went to bask in the atmosphere o(^▽^)o It was wonderful, and also felt nostalgic... I felt at ease ('-^*)/ The photo is my favourite food, only the half-eaten dango left hanging !!

Today is the day of broadcast for Gokigenyou o(^▽^)o Would it be successful ?? ↓↓ But still, please take a look ('-^*)/

~

Gokigenyou → http://www.fujitv.co.jp/b_hp/gokigen/

2008/05/05
祭り帰り
今日は地元のお祭りの最終日でしたぁ(^O^)/毎年、必ずいっているお祭りだったので雰囲気だけでも感じようと友達の弟と二人でいってきましたぁo(^▽^)o 凄く、懐かしい感じもあり…安らいだ気がしました('-^*)/
写メは大好物のみたらし団子の食べかけの写メですっ!!

今日はごきげんようの放送日ですっo(^▽^)o上手くはなせたかな??↓↓でもでも是非ご覧下さい('-^*)/

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main