unleashthegeek


Monday, April 28, 2008

Aura #270408



Photobucket

2008/04/27
クランクアップ
今日も一日お疲れ様でしたぁ(^-^)/今日はポップ屋の撮影とMyojoの撮影を終えて帰ってきましたぁ!!ポップ屋ではジャンプ〇〇中の執筆中みたいなお芝居をやる撮影だったんで、楽しんでまた違うキャラクターを演じてこれましたぁ!!実は昨日…4ヶ月間という長い撮影期間だったドラマ『パズル』のクランクアップの日でした!!パズルは主役の石原さとみちゃんと木村了君と永山絢斗君との4人でいつも一緒に撮影を頑張ってきたのでなんだか、終わったら涙が止まらなかったです。泣くなんて絶対にないって思ってたのでビックリしましたぁ!!でも、めちゃくちゃ体力的にも精神的にも頑張った作品だったのでやりきった感じで清々しいです!!明日からはまた、新しい活動がスタートするので気持ちを切り替えて頑張りたいです(^-^)/

27th April 2008
Crank up
Today too thanks for everything (^-^)/ After filming for POP ya and Myojo ended, I went back home !! The way POP ya is written is similar to Jump, it's like filming for a drama. It's fun and I'm playing a different character !! Actually yesterday... was the day of crank up for drama Puzzle with its lengthy 4 months of filming !! The 4 of us, with Ishihara Satomi-chan as the lead and Kimura Ryo-kun and Nagayama Kento-kun, we were always doing our best during filming. Somehow when it ended, the tears wouldn't stop. I didn't think I'd cry like that, I was surprised !! But it was a production that sapped me physically and mentally so the feeling I had on completing it was refreshing !! Tomorrow is the start of new activities so I'll try my best to switch moods (^-^)/

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main