unleashthegeek


Saturday, April 12, 2008

Aura #110408



Photobucket

2008/04/11
ハンサムスーツ
おはようございます!!今日は映画ハンサムスーツのクランクアップの日です(^-^)/パズルや花ざかりと並行しての撮影だったんですが、新しいキャラクターへの挑戦がとても楽しくて毎日が勉強になる現場でしたぁ(^O^)/ありがとうございます!!

そういえば昨日は久しぶりの1日オフでしたぁ!!朝から晩まで寝ていて…気づいたら今日の入り時間でしたぁ!!たぶん、睡眠を欲しがっている山本裕典みたいです!!昔から寝ないとダメな子だったので↓↓

Handsome Suit
11th April 2008
Good morning !! Today was crank-up for the movie, Handsome Suit (^-^)/ Puzzle and Hanakazari filming was done concurrently but taking on a new character was really fun. Everyday I learnt something from the filming location (^O^)/ Thank you very much !!

Which reminds me, yesterday was an off day for me after so long !! I just slept from morning till evening... before I realized it, it's already today !! Perhaps, just wishing for sleep is just like Yamamoto Yusuke !! From long ago, I'd be a useless kid unless I get some sleep ↓↓

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main