unleashthegeek


Saturday, March 22, 2008

With Yuu #220308



Photobucket

おは!
2008年03月22日 11:11
昨日blog更新したつもりが、未送信メール欄に入ってました(>_<)昨日放送だった「ぐるナイ」の宣伝もしたかったんだけど…すいませんでした!(笑)
えーおとといのクイズの答えですが、Dのレディスタイリストさんです♪マネージャーの性別がわからない方はAとDで迷ったかもしれませんが普通に考えてBとCは消えますね。柳か加治が赤いマニキュアを塗ってたらちょっとひきますからね(笑)
えー私のくだらないクイズにつきあっていただきありがとうございました(笑)
話は変わりますが、私おとといサソリを食べました(笑)というのは、友達と中華料理屋さんに行ったんだけど、友達が興味本意で頼んだんです。サソリを生で見るのも初めてなのに、そのうえ食べちゃうってスゴイですよね(笑)味はほとんどないけど、体にいいらしいですよ!中華料理屋さんで食べられるんで、是非一度お試しあれ☆
最後に臨場感あふれるサソリさんのお写真をどうぞ(笑)



Good morning !
22nd March 2008
I intended to update the blog yesterday but it got sent to the unsent email column instead (>_<) I wanted to let you know about the broadcast of Gurunai too... sorry ! (*laugh*)
Eh, that quiz the day before yesterday, the answer is D, the lady stylist-san ♪ Those who were not sure about the gender of my manager would waver between A and D but would usually not consider B and C. Because if Yanagi or Kaji had painted some red manicure on, they would've pulled out their hands ne (*laugh*)
Thanks for taking part in my good-for-nothing quiz (*laugh*)
Change of topic, I ate a scorpion the day before yesterday (*laugh*) My friend and I went to a Chinese restaurant but actually he asked me to go along because of something he was interested in there. Not only was it the first time I saw a live scorpion, what was incredible was that I even ate it (*laugh*) It didn't really taste like anything but seems like it's good for your health !
If you get the chance to eat at a Chinese restaurant, try it at least once ☆
Finally, a photo with the overwhelming presence of Mr Scorpion, please take a look (*laugh*)

~


His guest appearance at NTV's Gurunai

No mention of Hana Kimi SP either ? He can't possibly not be involved ?! Kagurazaka's hair too orange ?

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main