unleashthegeek


Wednesday, March 12, 2008

Aura #110308



Photobucket

2008/03/11
ロケ
今日も1日お疲れ様でした(^-^)/今日は東京近郊でロケでしたぁ!!今日は現地集合って事もあり、ひとりで電車に揺られながら一時間の長い道のりでしたぁ('-^*)/普段、見慣れない景色…聞き慣れない駅名を見たり聞いたりするとめちゃくちゃ不安になりました!!無事につけるのかなって??何回もナビウォークを確認してました(笑)無事に時間通りにつけて良かった(・ω・)/
この写メはまたまたパズルの学ランです!!今から皆さんにちゃんとみてもらえるように宣伝しなくちゃです(^O^)/
明日は別の仕事です(^O^)/頑張ってきます!!

11th March 2008
Location
Today too thanks for everything (^-^)/ We filmed in the Tokyo suburbs today !! We met up at the set itself, so I had to endure an hour-long trip by myself, being jolted around in the train ('-^*)/ The unfamiliar scenery... trying to keep an ear out for the unfamiliar station names, it made me really anxious !! Would I arrive safely ?? I kept checking with my navigator walk over and over again (*laugh*) I got there in time with no problems (・ω・)/
The photo is me in Puzzle's school uniform again !! Letting everyone take a good look at it for publicity purposes (^O^)/
I'm working on something different tomorrow (^O^)/ I'll do my best !!

Labels:




On Thursday, March 13, 2008 12:07:00 AM, Anonymous Anonymous wrote...

HOTsukaresama deshita~

 

On Thursday, March 13, 2008 3:55:00 AM, Blogger unleashthegeek wrote...

puma alert 8D

 

On Friday, March 14, 2008 4:07:00 PM, Anonymous Anonymous wrote...

きゃああ。。。やまもと さん の しゃしんは かこい ですね!!! わたしね だいすき ですよ。大変つかれましたね。。

 

On Friday, March 14, 2008 11:39:00 PM, Blogger unleashthegeek wrote...

おつかれさまでした ジェンーさん! わたし も すき です。 ちょっと わかい けど。。。('-^*)/

 

Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main