unleashthegeek


Thursday, February 28, 2008

Aura #260208



Photobucket

2008/02/26
ウナギ
今日は雨のため…撮影が午前中に終わってしまいした!!そのあと…ドラマのプロデューサーの方と鶴亀鰻屋さんにうな重を食べに行きました!!超美味しかったですよっ('-^*)/舌がとろけるというのはまさにこの事ですねっ!!でも…まだ子供の舌なんでしょうか…うなぎより…うな重のタレが好きなんですよね(^_^;)その後は明日の撮影に控えてホテルでグッスリしてましたぁ(笑)雨天中止により結局…今日もホテルに泊まる事になりましたぁ!!8泊9日も東京離れてる事に…さすがに東京に帰りたいですっ↓↓(笑)

コメントにジャンプ○○中が明日あるって思ってる子がいましたよね??明日は残念ながら…ないと思いますっ(^_^;)すみません↓↓

ドラマの放送日までだんだんと近づいて来てますねっ(^-^)/四月クールまで本当に、お待たせしました!!

26th February 2008
Unagi
Today, because of the rain... filming ended in the morning !! After that... we went to eat eel and rice with the producer of the drama !! Super tasty ('-^*)/ How to say it, my tongue was enchanted ne !! But... maybe it's still the tongue of a child... rather than the unagi... I prefer the unagi sauce (^_^;) After that, we took note of some things for tomorrow's filming and went back to the hotel, and I was soon sound asleep (*laugh*) Because work was halted by the rain, I ended up sleeping over at the hotel again today !! To be away from Tokyo for 8 nights and 9 days... as might be expected, I want to go back there ↓↓ (*laugh*)

The comment during Jump, makes you think that there'll be a kid on tomorrow ne ?? I'm sorry to say, tomorrow... there won't be (^_^;) Sorry ↓↓

The day of the drama broadcast is slowly getting near ne (^-^)/ Until the April drama season, really, thank you for waiting !!

~

unagi - eel
Eels sound unappetizing, but they really taste good.

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main