unleashthegeek


Thursday, January 31, 2008

Aura #300108



Photobucket

2008/01/30
視力
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^O^)/今日はドラマのロケの移動日だったのでゆっくりと過ごしました(^O^)/今はちょうど、次のロケ地に出発した所ですっ!!
そういえば昨日…メガネを作りました!!一時間ぐらいですぐに作ってくれる所があって…仕事終わりに作ってきました(^-^)/代官山にあるんですけど…めちゃくちゃオシャレなメガネですよっ(^O^)/これが、その写メです!!視力かとうとう0.1になってました↓これはヤバいっす!!

2008/01/30
Eyesight
Good evening !! Today too thanks for everything (^O^)/ Today was a change of locations for the drama so it was a slow day (^O^)/ We've just reached the next shooting location !!
By the way... I had glasses made yesterday !! I was at at the spectacles place for about an hour... went to do it after work (^-^)/ Glasses in Daikanyama... they're ultra fashionable (^O^)/ This is the photo !! My eyesight has finally got to 0.1 ↓ This is awful !!

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main