unleashthegeek


Friday, January 25, 2008

Aura #220108



Photobucket

2008/01/22
長崎
こんばんは!!今日も1日お疲れ様でしたぁ(^-^)/誕生日の日のコメント一万件以上ありがとうございました!!かなりの数のコメントでしたね!!新記録なんじゃないでしょうか??僕自身びっくりしてます!!でも、本当にありがとうございます(^O^)/めちゃくちゃ元気頂きました(^O^)/
昨日の夜からジャンプの撮影で長崎に行ってきましたぁ!!夕方には帰ってきましたが!!長崎は初めていったんですが、いい所ですね!!ハウステンボスに行ったんですが…めちゃくちゃオシャレでしたよ!!カップルとかで行ったら絶対に雰囲気でますよ(^O^)/山本裕典、オススメします(笑)
長崎からさっき、帰ってきて支度をしてました!!実は今から別の撮影で静岡の浜松にいくんです(^O^)/地元から近いって事もあって、なんか嬉しい気持ちです!!もちろん浜松の方言は三河弁ですよ!!僕も三河弁ですっ(^O^)/毎日毎日泊まりロケでなかなか寝付けないけど、ブログのコメント見て乗り切ります(・ω・)/

2008/01/22
Nagasaki
Good evening !! Today too thanks for everything (^-^)/ Thank you for the comments on my birthday that went beyond 10 000 !! That's quite a lot of comments ne !! I wonder if it's a new record ?? I was surprised myself !! But, really, thank you very much (^O^)/ I felt really energized (^O^)/
From last night, I'm in Nagasaki for Jump's shooting !! I'll be heading back in the evening !! It's the first time I'm in Nagasaki, it's a nice place ne ! ! I went to the Huis Ten Bosch... it's a really fashionable place !! If you're a couple, you should head there, it definitely has that kind of atmosphere (^O^)/ Recommended by Yamamoto Yusuke (*laugh*)
So from Nagasaki, I'm making preparations to go back !! Actually, I'm going to another shoot at Shizuoka in Hamamatsu (^O^)/ It's close to my hometown so I feel kind of happy !! Of course the dialect of Hamamatsu is the Mikawa-ben !! I speak the Mikawa-ben too (^O^) Day after day, having overnighters at locations makes it rather hard to fall asleep but when I see the comments, it helps me weather through it (・ω・)/

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main