unleashthegeek


Monday, March 03, 2008

Aura #030308



Photobucket

2008/03/03
髪切ったよ!!
今日も1日お疲れ様でした!!有言実行で髪を切ってきたよっ(^-^)/昨日は、ヘアカタログの表紙やビダンの撮影だったので大幅のヘアチェンジはなくて…(ドラマの繋がりもあるので)整えただけだったんですがっ!!皆さんに…リクエストをいただいたので写メをアップしたいと思いますっ!!
今日は静岡にある沼津に撮影にいきましたぁ!!久しぶりに海を見ました!!海付近はめちゃくちゃ風が強くてビックリしました(笑)黄砂に目をやられましたぁ↓↓今でもショボショボしてかゆいっす(笑)
明日は…セブンティーンの撮影とジャンプ○○中の撮影です!!1日長いとおもうけど…気合いをいれて頑張ってきたいと思いますっ!!

3rd March 2008
Cut my hair !
Today too thanks for everything !! Just as promised, I had a haircut (^-^)/ Yesterday I did a cover shot for the hair catalogue Bidan, so there was a large-scale change in my hair... (there's a connection to the drama too) It has been fixed !!
I think I'll upload the photo because of everyone's request.
Today we did filming in Numazu, Shizuoka !! It's been awhile since I saw the ocean !! The wind blowing so strongly near the sea, I was really surprised (*laugh*) I was deceived by the yellow sand ↓↓ Even now I'm still trying to blink it out (*laugh*)
Tomorrow... I have a Seventeen photo-shoot and Jump filming !! I think it's going to be a long day but ... I'll put in my fighting spirit and do my best !!

Labels:




Post a Comment




Back to Main




-Current Japan Time-
Back to Main